Over Talk & Vision

Talk & Vision is een van de vijf grootste Europese spelers op de markt voor videosamenwerking (collaboration). Vanaf de oprichting in 1998 spannen we ons in om de effectiviteit en het bereik van digitale communicatie te vergroten door inzet van innovatieve multimedia-technologie.

Een onderneming van KPN
Talk & Vision is per mei 2012 een 100% dochter van KPN. Sinds 2009 had KPN al een meerderheidsbelang in Talk & Vision. Het was destijds de eerste fusie tussen een grote telecomaanbieder annex ICT-dienstverlener en een gespecialiseerde leverancier van visuele communicatie-oplossingen.

Onze missie
"Talk & Vision levert gebruiksvriendelijke, hoogwaardige visuele communicatie-oplossingen voor naadloze plaatsonafhankelijke samenwerking, zodat onze klanten efficiënter kunnen werken, werk en privé beter in balans kunnen brengen en concreet bij kunnen dragen aan een schoner milieu."

Onze mensen
Mensen zijn ons belangrijkste kapitaal. We beseffen terdege dat het succes van onze klanten en onze eigen activiteiten staat of valt met de kwaliteit en commitment van onze medewerkers. Om die reden investeren we voortdurend in de kennis en ontwikkeling van onze technici en consultants. Ze worden op gezette tijden getraind, getest en gecertificeerd voor en door vooraanstaande fabrikanten als Cisco (TANDBERG) en Polycom. En omdat de visuele communicatie-oplossingen doorgaans in netwerkomgevingen worden geïnstalleerd, hebben onze technici grondige kennis van vrijwel alle soorten IP-netwerken.

Onze vestigingen
Talk & Vision heeft haar hoofdkantoor in Houten, van waaruit de Europese activiteiten worden aangestuurd. Hier is ook het meertalige Customer Service Center (CSC) gehuisvest. Daarnaast hebben we een vestiging in Londen (UK), waar lokale technische specialisten en verkoopmanagers de lokale markt bedienen.

Onze waarden
De medewerkers van Talk & Vision werken op basis van een gedeelde visie en een gemeenschappelijke drijfveer: zorgen dat de klant de beste oplossing krijgt.

Commitment is de kern van ons denken en doen. Wederzijds vertrouwen en individuele verantwoordelijkheid creëren de voorwaarden voor service- en klantgericht werken. Daarbij trekken we op als één team, over alle disciplines en hiërarchische niveaus, en streven we prettige samenwerking na. Zo ontstaat een resultaatgerichte maar ontspannen sfeer in de contacten met zowel klanten als collega's. En, nog belangrijker, we gaan voor succes. Om die reden koesteren we een ondernemende, resultaatgerichte teamgeest en spannen we ons in om alles wat we doen direct goed te doen.

talk and vision company values